fredag 8 februari 2008

Islamisk terrorism

Sitter i skolan på "blogg lektion" och vi skulle göra en varsin blogg..
Men eftersom jag redan har en så är det ju dumt att göra en ny.

Är hungrig som en varg, inte flitig som en myra direkt men det känns som att det finns en räv eller två bakom örat.
ööhhh
Ja, jag har lite tråkigt.
Är inte riktigt van än vid plastgrejerna som sitter i håret, det gör lite ont att ligga på den mjuka kudden. Jobbisch
Igår tvättade jag. 11 maskiner blev det!!! nytt rekord. Fast då tvättade jag överkastet o sånt me. Men ändå, galet juh.

Ikväll blir det sushi-tillagning me Malen o Linnan. Muuuuums!!

Jag känner att jag tappat bitterheten och verklighetsdiskussionen lite här. Men grejen är att det är först när ja lagt mej och släckt lampan som alla tankar och funderingar kommer. Borde ha på datorn då istället!
Kolla in Snowman! Sjukt söt och var en riktig fråga på nån debattgrej i USA (jäkla skit land)
För övrigt kollade jag på Jay Leno igår kväll (Jag veeet, ska inte titta på det men kan inte låta bli). Några äckliga politiker var där o talade om Irak kriget o skit. Blev så arg när den ena sa att "Vi kan ju inte gå ur Irak nu! Då förlorar vi ju kriget! Att kapitulera skulle vara ett nederlag" Jävla idiot! Vad är det dom krigar mot nu egentligen? Och sen sa dom me "Vi måste våga bekämpa islamisk terrorism"
Islamisk terrorism.
Man blir ju förbannad

Inga kommentarer: