onsdag 27 februari 2008

Studentradio

Imon är det dags! Då ska jag, mitt i natten när ingen lyssnar, göra en prova-på-pratning-o-spela-musik-i-radion. Spännande & ångest.
Har skrivit o skrivit, allt är inte bra men det mesta e hyffsat. Men imon har jag ju möjlighet att prova det, först på måndag på riktig sändningstid blir det allvar.
Min programpunkt finns nu även inlagd på deras hemsida, och mitt programs namn, "Bitterfittan", kan nog chocka vissa och göra andra nyfikna på vad tusan det är för nått. Jag gillar namnet, taget från uttrycket och inte boken med samma namn.
Så imon kväll vid elva, håll era sömniga tummar, för då kommer jag vara till allmän beskådning, utlämnad åt folks fingrar som kan knäppa av radion i ett naffs. Läskigt

1 kommentar:

Jenny sa...

Lycka till ikväll gumman! Jag ska se om jag kan lyssna på det här i Kiruna. Men jag fick ingen klarhet på studentradions hemsida, det står att du ska vara på måndagar?

Kram!