tisdag 29 januari 2008

Åka bort?

Jag tror jag skulle behöva åka bort.
Och då menar jag för en gångs skull inte sthlm.
Nä, det jag menar är någonstans där inga andra finns, utan mobil, utan tv, utan dator, utan telefon och andra saker.. bara böcker, vin, promenad, eldstad, god mat och syster. Vara där i 4-5 dar och vara tvungen att gå in i sig själv och inte få enkel stimulans..
Det skulle jag verkligen behöva!!
Alldeles för lätt att bli uttråkad, slå på tv:n, skriva på nätet och ha en massa andra saker som lockar en.
Jag funderar även på att ta bort min facebook sida, alltid stå som offline på msn och slänga ut tv:n.
Fast det har jag gjort länge, och ännu inte vågat...
Riktigt riktigt riktigt riktigt läskigt!!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja precis, jag förstår precis vad du menar. Jag är tillbaka i Umeå nu, men jag känner mig redan "på väg" i tankarna. Jag vet inte riktigt vad jag vill, och mina livsplaner som jag skulle fundera ut när jag var hemma, har inte kommit så långt och jag vet inte. Du får ta en weekend någonstans, som inte är en storstad. Jag hade rekommenderat min stuga, men den ligger för långt borta. :) Hoppas du kommer på rätt tankar snart, och vi ses kanske på torsdag? Kram!