söndag 20 januari 2008

Djupt, djupare, djupast

Usch, jag borde verkligen städa.. Och då menar jag inte att det är lite stökigt och rörigt. jag har haft 2 efterfester här i veckan, och det säger ju en hel del.
Problem: Jag pallar inte.
Istället för att göra någonting vettigt sitter jag o kollar på "Supernova" finalen och funderar på en massa saker. vad är det då jag funderar på för viktiga saker? är det skolsaker? eller är det kanske vad jag vill göra i livet?
noooooooooooooo

det jag funderar på är: vad fan ska jag göra med mitt hår?
hur ska jag fixa min tattuering och hur ska jag få pengar till det?
ska jag åka till systern ikväll?
vad ska jag äta ikväll, hur dålig får man vara en söndag?
ska jag skita i allt allt allt och bara lägga mej i sängen igen o kolla på gamla filmer?

Revolutionerande, världsförändrande tankar

Inga kommentarer: