onsdag 9 januari 2008

Fy fan

Just nu är det fan crap. Fattar inte varför. Jag e bara så jävla less!! Igår (idag?) försökte jag verkligen vara positiv och se fram emot våren o allt som kommer att hända. Men jag e så jäääävla less!!! Jag vill inte plugga, vara ute, vara duktig, äta rätt, anstränga mej, vara korrekt.

Jag vet inte vad jag vill göra annars heller. Ingenting. Fan, den årliga identitetskrisen kom lite väl tidigt i år! Jag skulle vilja stå på ett berg med ingen i närheten och bara skrika tills rösten skär sig!! Jag har något aggressivt i min kropp som behöver komma ut på något sätt. Jag går runt och är förbannad och less.
Och jag blir förbannad på mej själv för att jag bara gnäller. Gör nått åt det istället!!!!
Skit med

Tänk positivt!! nu snart kan det bara bli bättre....

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja, jag känner igen mig... jag har inte heller någon lust med allt sånt där och så. Fuck.

Vi kan väl höras om någon dag att ses på?

Kram!