måndag 28 januari 2008

Härlig måndag!

Idag när ja vaknade tänkte jag: Fan me!
Va sjukt trött efter bara drygt 5 timmars sömn.
Men väl i skolan var det sweet! Massa fjanterier me Linn, flams o trams me henne, Malin o Monica. Vi for ner på stan och fortsatte och trots att ja va riktigt trött (eller kanske tack vare?) blev det roligt och inte så jobbigt som ja trodde. En fika på 4 timmar i trevligt sällskap en måndag är det bästa, och detta var riktigt gött! Precis vad jag behövde...
Gick sedan hem t syster och deckade. Hon var inte hemma, så har kunnat sova lite.
Nu är det dags för American Idol. Och, som jag skrivit förut, jag kan erkänna att jag älskar den här sortens förnedringstv.. Dom är där självmant, självvalt och vet vad det går ut på och hur riktigt sågad man kan bli. Men uppenbarligen stoppar inte det folk! Helt otroligt........

Sweet lovely måndag!!!

Inga kommentarer: