tisdag 11 december 2007

Tentaskitbläh!

Sitter i ämnesrummet på universitetet och mår lite dåligt.. Så där sura-uppstötningar-dåligt.. den här tentan är så jäkla värdelös!! Trist, ointressant och totalt fel (iaf andra frågan) för kulturanalysprogrammet.. Istället för att frågan är till för oss KA-are, så försöker jag göra svaret Ka-igt.. Men det är svårt, och det känns så jävla B, plus att jag inte vet vad den här dåliga läraren som han är, iaf i KA-anda, är ute efter egentligen!!!? Så jag skriver, gör om och chansar på att det jag skriver ska fungera i hans hjärna och han ska förstå vad jag menar...

Ikväll är det det sista avsnittet av desperate housewives! Iaf för denna säsong, vilket betyder att det kommer hända nått spektakulärt och oväntat.. spännande spännande!

Nä, fy vad dålig jag är! Det är sånt här jag gör hela tiden under denna tentan.. Det vill säga gör annat. Måste fortsätta läsa och skriva och svettas i min ångest!!

Och föräldrarna som jag vet tjuvläser min blogg, om ni inte slutar ta den på superhemskt allvar så kommer ni inte längre att få läsa den! Bara lyfter ett varningens finger med ett leende på läpparna.. jag tänker inte censurera mej mer än vad jag redan gör, det är därför jag har denna blogg...
Kanske att man borde skaffa en anonym blogg där jag kan skriva sånt där annat som jag också går och funderar över...? Sånt som jag inte skulle skriva här eftersom det är en massa folk jag känner och träffar som läser den...?
Nä, det ska jag nog inte...... tror jag.

Back to tenta-skiten! wiiieeee

Inga kommentarer: