söndag 9 december 2007

Första, andra, tredje, taget!


den här mannen ----> har precis gjort att beslutet att aldrig skaffa barn, någonsin, hur jäkla kär jag än blir eller hur vackra ungarna än skulle bli (kanske, beror ju på hur vacker mannen (ja tyvärr krävs det en man) skulle vara) så ska jag banne mej inte skaffa ungar till denna värld. För kanske t o m inom min livstid kommer det gå åt helvete.
Och om inte inom min livstid, så absolut inom mitt barns livstid.
Visst, det var en vän till mej som sa att genom kärleken måste man tro (han på Gud, jag på att det finns godhet) och att genom det också tro på att det kommer bli bra, och han menade att han vill tro att kanske är det just hans barn som kommer bli den människa som räddar världen genom sin godhet och sina gärningar. Och det är väl en vacker tanke.
Men tänker jag sådana vackra tankar?
Nej.
Med tanke på vilket monster jag var när jag var liten, hur jag var när jag var tonåring och vad som gömmer sig i mitt mörka inre, och också med tanke på vilka jäkla snubbar jag hängt med hittills, så kommer mitt o min fruktansvärda snubbes barn att bli en ond varelse. Vacker men ond. Precis som ondskan själv brukar vara.
Så:
Världen går under, mitt barn blir vacker men ond och jag kommer låta/tvinga mitt barn till att göra det jag aldrig gjorde = Struntar i att skaffa unge.

Tack Al Gore!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu mena jag iofs inte att just mina barn skulle rädda världen, men att om bara dåliga familjer föder och uppfostrar barn till att bli själviska och hatiska så lär ju världen absolut inte bli bättre, men om du uppfostrar din lille dotter eller son till en skön revolutionär som brinner för att göra det rätta, och jag med, och ännu fler gör det, så finns det hopp! Inte som en fin tanke, utan som en konspiration mot allt som e fult i världen..

och föresten! Du kan ju få en skitskön snubbe, du e ju grym!

*Emma* sa...

Hmm, vet inte vem "han den där" är, men har mina misstankar :) Jag vet vad du menar, och det är så jag menar med.. och får ja en unge på köpet så är det väl klart den ska bli revolutionär!!! den kommer inte kunna bli nått annat ^^ Den kommer även få en sexuell kris hoppas jag haha.

Tack, jag hoppas och tror det med... thank´s hun