lördag 29 december 2007

Typiskt

T och jag har flirtat och töntat oss i 2 år. Aldrig allvarligt, men heller inte bara på skoj.
träffade han ute på juldagen.. Följde med hem.
var ute igår me Micke, tog taxi hem t T.
Kanske träffas ikväll.
Fira nyår tillsammans, bara han jag o hans två kompisar.
Sen åker jag.
Det är ju fan typiskt. Men kanske också lika bra. Bara "tänk om.."
han är fin, rolig, elak, omtänksam. Och plötsligt låter min blogg som nån jävla fjortisdagbok.
Det är ju fan typiskt.
Men den lyckliga singeln i mej hurrar som fan. 115 mil, ett avstånd som är avgörande. Vi känner ju inte ens varandra egentligen liksom. Så är det med det. men det bara känns bra med honom.

Enough!
Var o shoppade med morsan på stan idag. En fin liten svart nyårsklänning och ett par skor med klack. Helt sjukt och inte jag men lite skoj. Jag ser ut som en blandning mellan en flygvärdinna och en stoppad korv, men det är ok. det är en fin flygvärdinnekorv
O träffade Gutten idag! han åker snart till Barcelona och jobbar. det vill jag med. åh, han är så fin min äsklings gutten. Saknar han faktiskt mycket.. O Mathilda, och Micke och Stella och T och Toff och alla fina som jag träffat. Det var roligare att träffa folk än vad jag trodde det skulle bli faktiskt. men har bara träffat rätt personer, det är nog det tror jag...
Nu ska jag äta pappas nybakta bröd me smält smör och honung.. muuuuuums

Inga kommentarer: