onsdag 21 oktober 2009

Att dricka 4 liter vatten i panik eftersom man inte kan göra annat

Ja herre ge va jävla trött ja e i hövve nu!

Jobbar på min rapport till Nordmalings kommun.. Och den innefattar siffror.. SIFFROR!! Jag har fan inte använt mej av siffror, procent och stapeldiagram sen jag gick i gymnasiet.. Nästan. Hade en liten tillfällig sinnesförvirring under ett Ica-projekt för ett år sen, men då var det andra som gjorde stapeldiagrammen! Detta är insane!

Det kommer säkert bli bra i slutändan, e bara så jävla jobbigt att skriva nått som man inte riktigt vet vad det ska utmynna i. jag vet alltså inte riktigt vad det är beställaren vill ha!? Det jag skrivit, eller har den haft en helt annan idé i huvudet och kommer därför nu att bli besviken på mej o mitt jobb? Hoppas nischt

Jag e hungrig, trött, har ont i ögonen och känner av min magsyra eftersom jag vatt sjuuuukt stressad senaste veckan. Inte braow.

Time to slappna av lite kanske... Kan jag göra mer på rapporten idag? Jag tror faktiskt inte det.. Eller, säkert, mer kan man alltid göra. Frågan är om det kommer göra hela saken bättre eller sämre. Me don´t know

Och åter igen har jag strukturerat upp mitt huvud o funderingar genom bloggen. Alltså betyder det att ett fåtal stackare kommer att sitta o läsa om ingenting men allt för mej. Eh, sorry.

Inga kommentarer: