torsdag 17 december 2009

Jag har tappat halva min identitet, min röst fungerar inte

Det är nu sant. Jag kan typ inte prata, och skulle säkert inte FÅ göra det heller om jag hade gått till en läkare och hon skulle sagt vad jag ska göra för att bli frisk... "prata inte" hade blivit svaret.
Ursäkta men
fan fan fan
Jag pallar inte detta. Hostar som en kärring som rökt i 50 år och snorar som en 2-åring på dagis. Vad gör det mig till för nått? Ett stort paket bestående av äckel.

Jag hatar att inte känna mej helt 100. Att undra om folk drar bort huvudet från mej för att jag luktar skit eller ifall de bara är rädda att bli smittade. Att vakna efter 10½ timmars sömn, inte känna mej utvilad och inse att min tunga förvandlats till en läderbit. Tack täppta näsa för det. Dessutom, hoppar inte hjärtat lite konstigt ibland?

En hypokondriker utan medicin är som en knarkare utan sin sil. Stirrig, sjukt medveten om sin kropp, analyserande och hyffsat nojig över att det snart kommer att gå åt helvete

2 kommentarer:

Malin sa...

hihihi.. detta får mej att minnas hultan 2007 när du tappade rösten (också det självklart p.g.a. förkylning, inget annat...) Mycket märkligt att festa med en TYST emma! Så tror inte det e nån överdrift när du säger att du tappar halva din identitet...

*Emma* sa...

hahaha självklart var det förkylning då me ehum. Haha och ja, tystnad is not my style man