fredag 11 december 2009

Dumdag

Vakna och det första jag kom på var att jag hade glömt att lägga till kontaktuppgifter till mig i min ansökan till ett viktigt jobb. Inte det första man vill komma på när man öppnar ögonen, man la ansökan på lådan igår och det var sista sökningsdag idag. Så fick ringa ett hyffsat pinsamt samtal sen.

Efter det har dagen bara fortsatt på samma sätt. Inställda möten, pissiga sanningar om sig själv och en labil jävla känsla i kroppen som skriker att allt kommer att gå åt helvete. Ja, jag är kanske en smula dramatisk men va fan, låt så vara. Det är en ådra i mig jag sen länge har accepterat.

Jag missköter även den enklaste jävla uppgift. Förmodligen eftersom den är pinsam, understimulerande och tidsödande. Och nä, det är inte bara o göra när hela kroppen skriker "fuck iiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttt!!!!!!!!!!!!!"

Känns iaf bra o veta att jag ikväll ska få stå i DJ:båset, dricka drinkar (atkins-drinkar = sprit o ramlösa... not nice men fan d e ju iaf alkohol) o spela kick ass musik. Den jäveln som kommer och önskar nån jävla r´nb kommer fan få veta att den lever idag. Jag känner det i magen.

Sist men inte minst, här kommer ytterligare en låt som förmodligen jag är lite ensam om att verkliten verkligen gilla, och det är lite pinsamt att det är från samma album sen sist. Men fuck it. Idag är den mer talande än någonsin, och endast inför mej själv. Den är inte ett statement för någon annan!!! OBS OBS!!!!!

1 kommentar:

norma sa...

du behöver lite norma min vän...

titta in till mig ikväll på http://whereisnorma.blogspot.com


kram, norma