onsdag 13 januari 2010

Lite stulet från nära väns blogg (ursk) och nått som gjorde mej lite smålycklig så här på morronkvisten

En gång framröstad som världens bästa låt genom tiderna... Och jag kan inte annat än hålla med. Speciellt i dessa tider då livet verkar gå ganska bra trots all stress, press och panik...





Och den här hittade jag i en ungdomsarbetsrapport imorse... och den gjorde mej lite glad



(Om svårt att se texten i pratbubblan så står det:
Ehuru jag praktiskt må framstå som en 17-årig piercad punkare så är jag teoretiskt nästan vuxen och borde följaktligen behandlas i enlighet med detta)

1 kommentar:

Anonym sa...

Å jag bara ler...foten börjar vifta takten och värmen stiger i bröstet! Tänk va en go gammal låt kan få en trött 50+ dam att vakna till! Tack för den! Mammsen