onsdag 24 mars 2010

24 mars

Idag släppte min vän Christoffer Carlsson, även känd som Toff i mina kvarter, sin första roman, Fallet Vincent Franke.
Stoltheten är stor. En gammal tonårsförälskelse (ja, så var det ju... Kent med låten Kräm och allt det där) och nu fin vän. Vem skulle inte va stolt liksom? Jag rekommenderar starkt att köpa och läsa den. Finns i en bokaffär nära dig.

Idag, den 24 mars, är även dagen då jag varit rök- och snusfri i ett halvår. Förbannat jäkla nöjd över detta faktum.

Nu är det 1 timme och 5 minuter kvar till min första lön. Det ska bli fint som... snus?


Här är btw boktrailern till Toff´s bok. Jag vet inte om den säljer boken eller inte, så för er som blir skeptiska så får ni helt enkelt lita på mitt ord :) Den har, om man inte litar på mitt ord, fått sjukt fina recensioner.

Inga kommentarer: