tisdag 6 april 2010

åååååå åka (pendel)tåååg

Japp, då var man igång igen efter påsk, ume o sånt.
Tågresor har blivit mitt nya liv och jag klagar faktiskt inte. Det är helt okej.

Idag kommer jag hamna i Oskarshamn, imorgon åker vi vidare till Västervik och på torsdag är anhalten Halmstad. Men jag känner i kroppen att det är lite för tungt att vara iväg i 2 veckor hemifrån. Nomadlivet i all ära, men att leva i en kappsäck är påfrestande.

Vistelsen i ume vart inte riktigt som jag hade tänkt mej. Inte alls faktiskt. Men det är sånt som händer och jag har verkligen fått vila upp ordentligt. Så ordentligt att lördagsnatten vart riktigt jävla kaos. Och jag förstår inte varför rullning och kullerbyttor har blivit mitt nya fest-signum..?

Jäjä, påsken är över, lite annat är med över och livet går vidare. Jobb väntar och ett liv fullt med nya braiga rutiner har jag tänkt. Nu jäklar.

Ume, vi ses igen vid Yran!!!

Inga kommentarer: