fredag 12 mars 2010

Kongress

Idag vid 11 far ja norrut till Nyköping för att hänga på UMR´s kongress hela helgen.

För min del betyder det att jag kommer få betalt för att hänga me kids. Typ så. Informera lite om projektet MAKT. Sitta i möten. Kolla på melodifestivalen (burr) och snacka skit till sent på nätterna och sen gå upp tidigt på morronen för årsmöte-saker.

Men det är allt. Detta är en del av mitt jobb. Insane

Nu är det också bestämt att jag far till Ume 27:de mars. Och det kommer bli fint som snus! Får se om jag lyckas hålla mej ifrån att jobba nått under mina lediga dagar.
Häromdan när ja for till sthlm i jobbet träffade jag en fruktansvärt trevlig kvinna på tåget. Vi satt o snacka de 4 timmar vi reste tillsammans. Hon sa att:
"ingen kommer att tacka dig om du jobbar när du är ledig, och det kommer bara betyda att du kommer bränna ut dig. Bra med kul jobb men passa dig".
Jag ska följa hennes råd.

Hon var även positiv inför min framtid sa hon :) Jag är positiv inför hennes. Det var 4 fina timmar i mitt liv.

Nu frukost, packa resväska och sen fara. Bra skit

Inga kommentarer: