onsdag 3 mars 2010

äh

äh åt nått jag inte vill säga äh åt.
Äh åt nått som gör att all min tid blir värre.
Äh åt nått jag önskar vore ah men där jag är som jag är.
Fan, jag är inte gjord för det här. Jag har inte det som krävs.
Det jag har nu är 3 glas vin innanför västen och allt vad det innebär. Inte tillräckligt men enough. Liksom
Halv 10 och Emma går hem från krogen efter ett par glas, när de andra stannar. Stolt som den mest rakryggade tuppen som världen skådat.

ja va så jäääävla trött o va redan vid 19 så ja visste fan inte vart ja skulle ta vägen... men d e då det skramlar i väskan o ja finner mina koffeintabletter, gud välsigne. Men klarade mej utan ikväll. Så det enda som återstår nu, efter kvickt lagad nattamat, är mjuka sängen och massa sovtimmar.

Jag är inte gammal, jag har bara nytt jobb som tar en massa energi nu i början.

Men snälla låt mej sluta äh:a och bara ah:a. Jag är inte en äh:are egentligen, det är bara mitt sätt för att slippa. Gör så att ja slipper. Jag orkar inte be om det självmant

Inga kommentarer: