tisdag 24 november 2009

Med tanke på nedanstående måste jag skryta lite

Sen jag gick upp halv 8 (!!!) imorse har jag fått klart en hel del jobb plus en rest till skolan, dessutom har jag kunnat uppdatera mej nyhetsmässigt, ätit frukost och ändå haft en relativt mysig och lugn morgon. Det enda jag inte kunnat ordna är sömnen då ra, fast jag skulle kunna ta en powernap nu innan jag måste göra mej iordning för plugget kl 13...

Shit vad man som student är ovan vid sådant här liv! Hur fan klarade man gymnasiet egentligen? Och kommer man att överleva ett 8 - 17 jobb? Det e fan tveksamt

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför inte jobba 6.00 - 15.00?
Du är ju ändå vaken kl.4.30 så du hinner ju upp i tid!
Tänk va skönt att ha nästan hela eftermiddagen ledig!
(Skojar bara. du är ju min dotter sådan mor sådan tös. Dålig rim!)
mammsen