måndag 23 november 2009

Att bara skriva och skriva och fortsätta att skriva om ens eget vardagsliv, är det så man ska göra?

Nu ikväll iförd mina röda stövlar cyklade jag över (igenom? i?) världens (nästan iaf) största vattenpöl. Det var mörkt o kusligt, men samtidigt härligt och när det skvätte upp tusentals liter vatten över mina fötter som INTE blev blöta pep jag till på ett ganska töntigt sätt.

Jag gillar mina röda stövlar som mormor köpte till mig när hon var på besök här i somras. Dom har räddat mina fötter och förmodligen min näsa från förkylning x antal gånger denna höst! Underbart. Dessutom är det en himla härlig färg att ha på fötterna.

Nu är min ljusblå mössa färdigstickad. Mitt nya projekt är en vit halsduk som ska passa till, den är halvfärdig. Behöver ett nytt garnnystan men är pank så får vänta till i övermorgon med att köpa ett nytt. Vill ha ett nu!

Ett annat projekt jag har i lag är Sonic på Playstation2 med Malen. Hela helgen och dagens kväll har det skrikits, svärits (ja, jag skrev så först så då får det stå kvar), och vatt handsvett över den där lilla blå igelkotten(?). Kul som fan faktiskt.

Lite omstrukturering i livet. Jag gillar´t.

Inga kommentarer: