tisdag 17 november 2009

10 orsaker att hata mig

Livet just nu består av en jävla massa stress. Mest på grund av att:

1) Jag är dålig på att disponera min tid
2) Inte gör det jag ska när jag faktiskt har tid
3) Ibland slutar att bry mej och därför gör roligare saker istället
4) Ibland gör tonårsrevolt all over again mot ingen och mej själv eftersom det är enda sättet jag lärt mej hur man säger "jag pallar inte låt mej vaaaaa!!"
5) Jobbet är roligare än skolan
6) Jag är skoltrött
7) Lärarna i skolan mest hittar på lite uppgifter vi ska göra som makes no sense och därför känns helt meningslösa även för sin egen skull
8) Hösten har kommit med regn till Umeå nu när man fan behöver snön, jävla piss mörker
9) Jag vaknar 5 varje morgon pga att jag är stressad och får för mej att jag behöver jobba. Igår natt t ex trodde jag att jag inlett ett sammarbete med Ungdomsstyrelsen, så då låg jag i 1½ timme från kl 5 och gjorde upp en projektplan i huvudet. *psyket nästa*
10) Jag hellre sitter och gör sådana här listor än tar mig till skolan och får skiten undanstökat. Eh, hjälp

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja va ska man säga, är du din mors dotter? Mycke tänk och lite verkstad ibland. Nej jag säger som Johan vår kursledare sa även om det låter hårt, DO IT NOW så är det över sen och man kan unna sig att njuta med gott samvete och då behövs inget psyke.
Pa