fredag 17 april 2009

Påminnelse

Jag kom just fram till varför jag älskar mina vänner här i Nåland så djävulskt mycket.
Här pratar, vill o tänker man inte bara feministiskt, man lever feministiskt!
Det finns i stort sett ingen annanstans man kan prata, vara o göra som man kan här med dessa underbara individer som ligger mej så nära o kärt om hjärtat. Ingen annanstans kan man så här på riktigt verkligen vara så som man är, säga det som man verkligen tänker och berätta det man verkligen varit med om utan förskönande omskrivningar som här. Och det spelar ingen roll om folket kommer någonstans härifrån eller har flyttat hit, de jag funnit är alla desamma.
Nåland & Ume, mitt hjärtas hemstad
Vännerna, de som alltid kommer vara mina närmaste
Jag e fan ordentligt lycklig här
Feminismens sköte

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh!! jag håller med! älskade Gull pull emma!!!!

Linn