torsdag 23 april 2009

I brist på annat skoj

List, man blir ju pist, men gör bättre själv eller ge dej själv en fist

Namn - Beror på vem som ska säga det
Bor - Umää
Syskon - 2 st
Ögonfärg - Blå
Längd - 165
Skostorlek - 37 typ
Höger eller vänsterhänt - höger
Hårfärg - Blont

Dagens.
1. Låt - Sufjan Stevens, låt osagt
2. Saknad - Pengar
3. Kläder - Gröna stora braller, svart linne, vit förstor skjorta
4. Smink - Nop
5. Underkläder - Jaow
6. Mat - Viltgryta, potatismos, kokta morötter o lingonsylt
7. Köp - Träningsskor
8. Göra sen - Sova
9. Godis - Stulet från syrran
10. Pinsammaste - Tror inte på sånt, ibland

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp - Tror inte jag gör det, men vet att det kan va rätt sweet
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - tungan
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - hjomenvisst
4. Du ger mycket komplimanger till andra? - Jag ger när d e förtjänat
5. Är du nöjd med ditt förnamn - Sveriges vanligaste flicknamn? Ja, det e ju eget
6. Du tycker att du själv är smart - Beror på situation, humör och i sällskap med vem
7. Vad är det sämsta hos dig - Att jag är bitter och pratar mycket
8. Vad är det bästa hos dig - Att jag är bitter och pratar mycket
9. Har du bra självförtroende - Dagshumör avgör
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Usch, inget jag för statistik över, skulle bara bli deprimerad tror ja
11. Du tycker om att vara med tjejer - Definiera "vara med"
12. Känner du dina grannar - Har inga förutom under mej, o de hejjar i trappuppgången, rätt trevligt men räcker för mej
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - Alla möjliga
14. Använder du BH varje dag?- nej
15. Svär du ofta - Japp, o ja e stolt över det
16. Gillar du skolan - Den kan va cool (fan va tråkigt det här va)
17. Har du någon gång skolkat ? - Oyeah baby
18. Spelar du något instrument - Haha you wish....not
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, lirade fiol, teatergrejs
20. Har du några tatueringar - Ja, den minsta o fulaste som nånsin gjorts
21. Har du några piercningar - Piercningar? Stavas det så? Men ja, das läpp jaow
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - vem bryr sig.. eller räknar?
23. Tycker du om djur - en del är ok andra inte

BRUKAR DU...

1. Sova - Vem gör inte det?
2. Ta mediciner du inte borde ta? - Och det skulle man oavsett avslöja i en sån här lista då eller?
3. Dricka - Ja. Dricka bör man annars dör man har ja hört. Sjukt bra rim för övrigt, "man rimmar på "man". Duktiii
4. Skada dig - Ja, man e la cool eller?
5. Klä dig i svart - Favvofärgen! Once you gone black liksom... *hmpf*
6 Hata folk - Jag brukar säga att jag gör det, men egentligen sker det nog ganska sällan
7. Lita på folk - Ja
8. Skada dig med flit - Se svar på "skada dig"
9.Drömma mardörmmar - Mardrömmar? Nja, men läskiga o coola drömmar e lite av min specialité!
10. Gå i skolan - Lite av mitt yrke just nu
11. gå i kyrkan - Fär att fotografera o sånt, inte annars
12. Ljuga - Ja, lite hela tiden faktiskt utan att jag ens är medveten om det själv tills jag hör mej lägga till nått här o där.

NÄR...

1. Åt du senast - Ett par timmar sen
2. När läste du en bok senast - Idag
3. När köpte du något - Idag - snus, mjölk, fil o chokladpudding
5. Sjöng du senast - Lite av min hobbie, har jämt låtar på hjärnan
6. Klagade du senast - Du menar "när klagade du inte senast"?
7. Klantade du dig senast - Skulle aldrig falla mej in

HAR DU...

1. För många vänner - Nop, alldeles lagom. typ
2. Förföljelsemani - Oja!
3. Någon annan psykisk sjukdom - Otaligt, otalbart, icke officiellt ens för mej själv
4. Skadat någon - Har hänt. Jag e ganska hårdhänt
5. Färgat håret - Eh jodu
6. Några piercnings - Alltså, kom igen, "piercnings"?!!
7. Några tatueringar - Men WTF
8. Egen dator - jupp
9. Gjort bort dig rejält - Ja, jo, lite av min personlighet att inte känna till gränser o sånt

ÄR DU...

1. Snäll - Nop. Ingen som känner mej kallar mej "snäll" tror ja. Artig Ja
2. Snygg - Nä, fulsöt e nog min beteckning
3. Söt - o lite ful som sagt
4. Lång - nä, inte min grej
5. Kort - Nä, inte min grej heller. Kör ett mellanting
6. Klantig - Äh
7. Tönt - Enligt vissa, kanske. Men vem bryr sig. Man e la cooooolioo

Inga kommentarer: