fredag 12 juni 2009

Sommaren -09 planer

Ikväll kl 21 sätter jag mej på tåget söderut.
Ner till Göttebooorjj för o träffa Mathilda o fina Stella som jag inte direkt pratat me på snart fyra år. Ingen sovplats dock än på lördan men vet att det löser sig på nått sätt.
På söndagen är det dags för Elofs prästvigning och se han utan skägg för första gången. Spännande och ärofyllt att få vara en del av den dagen.
Måndagkväll eller så blir det tåg ner till Halmstad och familj. Hänga där ett par dar med mamma & pappa på balkong med katt i knät, kanske ett dopp i havet eller iaf en promenad vid sidan om.
Sen torsdag upp igen till Nåland för firande av Midsommar här uppe med sol dygnet runt och i goda vänners lag.
Efter det är det dags för Arvikafestivalen, hoppas jag iaf om de är nöjda med min affischering så att ja får en gratisbiljett...!
Förhoppningsvis ska jag åka direkt från Arvika till Hultsfredsfestivalen, planka in på campingområdet och hänga där ett par dar. Billigt, skoj och mycket vänner.
När jag kommer hem ska jag träffa en snubbe som har nå integrationsprojekt me kids här uppe som han vill att jag ska utvärdera, och kommer vi fram till nå bra ska jag iväg på ett ungdomsläger med dom i slutet på juli. Göra intervjuer me kids o ha d gött.
Direkt efter läger är det dags för Urkult! Ser faktiskt mycket fram emot denna lilla festival!
Så är vi då inne i augusti och inga planer. Kanske en till tur ner till söder, kanske bara gött häng uppe i Nåland med ljusa nätter och pissljummen öl vid älven. Vi får se.
Det jag känner är att detta kan bli bra skit. Inga pengar, försöka plugga där emellan på sommarkursen och ha det bra.
Sommar -09 kan bli riktigt king!

Inga kommentarer: