torsdag 20 maj 2010

Today is a good day!

Idag har Arne fått årets första nya fräscha batterier. Han står nu på min soffa och spelar för glatta livet!!
Det faktum att jag far till Umeå på tisdag och att jag om en vecka idag kommer sitta på ängarna med familjen i ume, lyssna på Arne, dricka mängder med öl och bara ha det så där oförskämt jävla bra gör att det bara spritter i kroppen på mig och jag får t o m handsvett. Lyckan är fan i mej helt jävla enorm!!!!!!!

Dessutom idag är det nästan 20 grader varmt och solen lyser i Ktown, och jag slipper sitta på kontoret och sitter istället i mitt vardagsrum med fönstret på vid gavel.

Life is good shit idag! Och om ett par timmar kommer pappa och hämtar mej för att sen fara till Halmstad över helgen. Härligt.

Japp, idag ler livet

Inga kommentarer: