torsdag 13 augusti 2009

Det här är tragiskt nog på allvar



And so is this



Kanske osmakligt av mej att lägga upp... Men jag tycker alltihop är ganska osmakligt.
För det första att dom själva lagt upp detta.
För det andra att dom gått på hela bimbokulturen och vill vara några Ebba von Sydow me sina modebloggar som alla skrattar åt.
För det tredje att jag själv sitter och tittar på det något mot min egen vilja eftersom det är skönt att se att någon kommer ha mer ånget över sin fjortisperiod än vad jag någonsin behövde ha. Det vill säga pure evil från min sida.

Men, som jag brukar säga, vem bryr sig *tihi* - för att citera översta tjejen

5 kommentarer:

Anonym sa...

OH MY FUCKIN GOD! Va fan det är inte möjligt, vad fan gör den där första bruden.." mm... mm.mmm..mm..mm..mm"...
Hjälp, sitter fortfarande med kudden framför ansiktet och har error i tankesmedjan...

Linn

*Emma* sa...

I knoooooow!!! det är sjukt hemskt!! Skratt eller gråt? jag har lika nära till båda...

stackars stackars lilla linnsan!! hoppas tentaskiten är över för dej nu... När (om?) vi får G på den så blir det champagne och en festmåltid i firar-yra!

Anonym sa...

Same here, jag satt med munnen öppen och sa för mig själv "nääämen, näämen... oj.. men heerregud, oj..oj"

Jag tycker vi firar i vilket fall som helst. För jag insåg i förrgår att jag missuppfattat en av frågorna och förmodligen frå rest på den, så champagne och festmåltid i vilket fall som helst slår jag ett slag för=)

Puss!

Cildir sa...

Jag vet inte vad jag ska skriva. Stum är jag. mm. mm. mm. mm. mm. x 1000. Saknar dig i allafall. Puss.

*Emma* sa...

åh güll! Att du har varit här inne o snokat?! Va sköj. Det var fint att ses sist. Får göra det igen. Puss