torsdag 27 september 2007

Ujuj, ännu en sida

Jaha, då är det dags för att skapa ännu en sida som jag kommer vara superduper engagerad i ibörjan och som jag senare kommer glömma bort eftersom ingen besöker den eller jag tröttnat..

men men

just nu känns det ju jätteroligt, så, ja... man måste väl göra ett försök ändå..

Idag fick jag min nya dator!! helt fantastiskt.. har inte haft internet på 6 veckor och jag känner mej nästan lite ovan vid att msnljudet börjar skära in i min fina lugna tillvaro.. och plötsligt är jag hyperaktiv igen på en massa sätt... smsar, skriver på internet, är tillgänglig på msn och kollar på tv samtidigt..helt sjukt juh!

Igår va faktiskt riktigt roligt! va på ett fantastiskt humör.. ja, så kan det va.
Nä, detta får faktiskt räcka som en första bloggtjoflöjt..

1 kommentar:

Usubuku sa...

Hell yeah! Jag har tagit din kommentaroskuld! Ser fram emot att läsa din blogg, darling!